Oferta współpracy

Serdecznie zapraszamy do współpracy przy organizacji SERII WYDARZEŃ LOKALNYCH, które odbędą się w każdej dzielnicy Warszawy. Przygotowaliśmy w sumie 20 spotkań – po jednym w każdej z osiemnastu dzielnic i na terenach przy Wiśle. Motywujemy mieszkańców do wyjścia z domu, poznania swojej okolicy i przede wszystkim – aktywnego spędzenia czasu ze swoją rodziną. Chcielibyśmy wspólnie z Państwem pokazać im, jak przyjazna dla nich jest ich dzielnica i jakie perełki kryje. Każde wydarzenie jest pełne nieodpłatnych atrakcji (warsztaty kulinarne o zdrowym żywieniu, strefa planszówek, mały konstruktor, eksperymenty, pokazy baniek, muzyczne maluszki, zabawy z językiem angielskim, fabularne gry miejskie i wiele innych – program w każdej dzielnicy jest trochę inny). Jako Partner projektu zyskają Państwo doskonałą promocję, która pozwoli na utrwalenie wizerunku firmy jako jednego z najciekawszych punktów w Warszawie oraz na pozyskanie nowych klientów.

Gorąco zachęcamy do współpracy!

PROPOZYCJA DLA PARTNERÓW

Do wyśmienitej zabawy – zarówno podczas gier miejskich, jak i pikników – wzywamy mieszkańców Warszawy w wieku od 4 do 104 lat. Do współpracy zapraszamy firmy i instytucje, które chciałyby zostać sponsorem lub partnerem wydarzenia. Mogą Państwo włączyć się w organizację wydarzeń (jednego lub kilku) na terenie wybranych dzielnic. Szukamy sponsorów pikniku, eko-akcji, gier jak również całego projektu. 

Do współpracy zapraszamy również firmy, sklepy, kluby i miejsca, które chciałyby być częścią naszych gier miejskich. Zapraszamy Państwa do udostępnienia miejsca na punkt gry, gdzie odbędą się zadania lub proponujemy miejsce na pikniku – wszystko w celach promocyjnych. Jeśli dysponują Państwo terenem – może się na nim odbyć piknik – to wspaniała promocja dla Developera, galerii, czy klubokawiarni z dużym ogrodem, czy mieszczącej się w parku.

PAKIETY SPONSORSKIE

Partner główny wydarzenia

Pakiet przygotowany specjalnie dla galerii handlowych i developerów

Przygotowanie i prowadzenie pikniku na terenie wskazanym przez Partnera – teren developera lub galerii; Jest to oferta dedykowana developerom i galeriom handlowym, która umożliwia promocję miejsca – we wszystkich materiałach promujących wydarzenie pojawia się bowiem adres miejsca wydarzenia.

Gwarantujemy:

  • 8 wyjątkowych animacji na terenie Partnera, każdy z uczestników znajdzie coś dla siebie
  • Profesjonalną organizację eventu od A do Z
  • Kampanię promującą wydarzenie
  • Tytuł Partnera głównego wybranego wydarzenia na terenie wybranej dzielnicy
  • Możliwość promocji marki partnera w trakcie wydarzenia: materiały brandingowe, informacyjne, możliwość połączenia wydarzenia organizowanego przez fundację z dniami otwartymi, bądź wyjątkowym świętem na terenie Partnera
  • Logo na podstronie projektu opisującego wydarzenie na terenie danej dzielnicy
  • Informacja na powyższej stronie o zaangażowaniu Partnera w projekt, podziękowania
  • Mail do wszystkich uczestników wydarzenia – z podziękowaniem za wzięcie udziału w wydarzeniu oraz linkiem przekierowującym na stronę Partnera

Koszt Pakietu: 5000 zł/netto


Partner lokalny wydarzenia

Przygotowanie i prowadzenie jednej animacji piknikowej dla Partnera na organizowanym przez nas pikniku w ubraniach z logo Partnera (ubrania dostarcza Partner), np. kącik małego konstruktora – zabawy z klockami, warsztaty plastyczne czy gokarty; Możliwość obrandowania stoiska na pikniku – postawienia roll up itp. do ustalenia

LUB

Organizacja gry miejskiej dedykowanej ofercie Partnera lub zaczynającej się i kończącej na terenie Partnera

Gwarantujemy:

  • Tytuł Partnera projektu
  • Możliwość rozdawania informacji w postaci ulotek czy gadżetów
  • Logo na podstronie projektu opisującego wydarzenie na terenie danej dzielnicy
  • Informacja na powyższej stronie o zaangażowaniu Partnera w projekt
  • Mail do wszystkich uczestników gry – po grze – z podziękowaniem za wzięcie udziału w wydarzeniu oraz linkiem przekierowującym na stronę Partnera wydarzenia

Koszt pakietu: 2000 zł/ netto


PROMOCJA PROJEKTU

Projekt Aktywna Rodzina obejmuje swoim zasięgiem całą Warszawę oraz media lokalne na terenie wybranej dzielnicy. 

W latach 2014 – 2018 na temat projektu pojawiło się ponad 1000 publikacji, a ekwiwalent reklamowy jednej edycji projektu wynosi 200 000 PLN.

Zapraszamy do zapoznania się z media planem 2019 oraz raportami medialnymi z poprzednich edycji projektu.

PLAN PROMOCJI 2019

DOSTĘPNY WKRÓTCE

RAPORT MEDIALNY 2018

DOSTĘPNY WKRÓTCE

RAPORT MEDIALNY 2017

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z niej oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Zgoda