Zostań partnerem VIP

Wydarzenie Qźnia Biznesu ma charakter pikniku rodzinnego, na którym swoje stoiska wystawienniczo-animacyjne prezentują partnerzy różnych branż: edukacyjnej, kulturalnej, rozrywkowej, sportowej, odzieżowej, finansowej i innych. 

Duże podmioty, firmy o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym oraz marki, które chcą wziąć udział w rozbudowanej kampanii promocyjnej projektu, a także zaprezentować swoją ofertę konkretnej grupie docelowej, zapraszamy do zostania partnerem VIP wydarzenia.

Partner VIP

1) Promocja na stronie www.zwalcznude.pl

  • publikacja artykułu sponsorowanego w sekcji „polecane”
  • pozycjonowanie na stronie pikniku – umieszczenie informacji o strefie Partnera na górze strony (przewidujemy 5 takich pakietów, które pojawią się na stronie w kolejności w jakiej zgłoszą się do projektu)
  • wyróżniony opis oraz logo w harmonogramie pikniku

2) Piknik „Qźnia Biznesu”

  • zorganizowanie strefy partnera VIP wielkości ok. 50 m2, zawierającej powiązane tematycznie i branżowo animacje i inne aktywności, z podłączeniem do prądu, w tym m.in.:

– stanowisko dedykowane Partnerowi o wielkości 25 m2 (materiały brandingowe dostarcza Partner)

– przygotowanie animacji dedykowanych Partnerowi, np. iluzjonista, skręcanie balonów

– przygotowanie strefy sponsora za pomocą innych animacji i stanowisk

  • dedykowany koordynator Pakietu Partnera VIP
  • możliwość przygotowania konkursu dedykowanego
  • wyeksponowanie 5 materiałów brandingowych na terenie pikniku (flagi, balony reklamowe itp.)
  • wyróżnienie logotypem Strefy Sponsora na planie pikniku
  • prowadzona przez konferansjera PIKNIKU prezentacja Partnera na scenie głównej – czas przewidziany na prezentację to 20 minut (forma dowolna: prezentacja działalności, konkurs, gry i zabawy, etc.)
  • przygotowanie fotorelacji ze strefy Partnera VIP
  • możliwość dystrybucji materiałów promocyjnych, sampling, hostessy,
  • możliwość prowadzenia sprzedaży
  • zaznaczenie stoiska na mapie pikniku logotypem Partnera
  • 1/5 strony A3 na reklamę Partnera na rewersie planu stoisk

3) Kampania promująca piknik

  • umieszczenie logo Partnera VIP wyróżniającej się wielkości ok. 10% “paska logotypowego” na plakatach, bannerach, billboardach, ulotkach i mapach pikniku – aktualne do dnia druku
  • umieszczenie logo Partnera VIP wyróżniającej się wielkości w reklamie prasowej, w prasie codziennej i branżowej – w tym gwarantowane 3 publikacje w prasie (logo lub wzmianka/informacja) oraz 10 publikacji w Internecie z opisem stanowiska i animacji Partnera VIP
  • przesyłanie informacji prasowych z opisem Strefy Partnera VIP do bazy 200 mediów
  • umieszczenie logo Strefy Partnera VIP wyróżniającej się wielkości na zaproszeniach VIP na wydarzenie
  • promocja w social mediach – kampania informacyjna na temat Strefy Partnera VIP (również dedykowana promocja płatna)

4) Inne

  • wysyłka newslettera z treścią partnera po pikniku do bazy 25 000 osób
  • możliwość opublikowania posta w social mediach Zwalcz Nudę przez 6 miesięcy od pikniku
  • inne – ustalenia indywidualne

 

WARTOŚĆ udziału w projekcie (kwota netto):

  • 25 000 PLN netto
  • Istnieje możliwość włączenia do pakietu niestandardowych rozwiązań i akcji promocyjnych zaproponowanych przez Wystawcę lub przygotowanych na jego życzenie przez Fundację Zwalcz Nudę.
  • Za dopłatą możliwość wyłączności branżowej lub opcja tytularna.

 

KONTAKT:

Krystyna Radkowska – prezes Fundacji Zwalcz Nudę

tel. 501 104 087

krystynaradkowska@zwalcznude.pl

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z niej oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Zgoda