Cennik

Opcja nr 1:

Udostępnienie sali klubowej oraz sali zabaw ( 2,5h ) – formą odwdzięczenia się przez Fundację za darowiznę w wysokości 300 zł jest udostępnienie sali zabaw oraz sali klubowej wraz ze sprzątaniem.

Opcja nr 2:

Udostępnienie sali oraz prowadzenie animacji zgodnie z jednym ze scenariuszy tematycznych – formą odwdzięczenia się przez Fundację za darowiznę w wysokości 600 zł jest udostępnienie sal (klubowej i sali zabaw) oraz prowadzenie animacji zgodnie z jednym ze scenariuszy tematycznych (2h, do 15 dzieci, 2 animatorów + materiały do animacji)

*W przypadku terenowej gry miejskiej doliczamy kwotę 100zł

Podczas przyjęcia zapewniamy:

  •  tematyczna mini gra miejska – na terenie Klubu lub w przestrzeni dookoła Klubu, np w pobliskim parku i na placu zabaw. Gra miejska prowadzi przez fabułę, Dzieci muszą wykonać min. trzy zadania związane tematycznie z wybranym scenariuszem. Do wyboru detektywistyczna gra naukowa, szukanie skarbów okraszone królewskimi zwyczajami lub prawdziwa przygoda w indiańskim klimacie.

lub

  • zabawa w klubie – trzy atrakcje związane z tematyką urodzin, do wyboru spośród: mini warsztaty kulinarne, eksperymenty, zajęcia artystyczne, gry i zabawy sportowe, malowanie buziek, modelowanie balonów, gry i zabawy integracyjne,  zamykanie w bańce mydlanej, wielkie bańki, turniej gier planszowych (wszystkie animacje dopasowane są do tematu przyjęcia)

 ORAZ

  • tematyczne dekoracje urodzinowedostęp do atestowanej sali zabaw
  • mały poczęstunek – dwa dzbanki lemoniady, dwie paczki chrupek, plastikowe naczynia

Opcje dodatkowe:

  • kawa i herbata dla rodziców (kawa rozpuszczalna, sypana) – bez ograniczeń – 50 zł
  • karnet 10 kaw z ekspresu (do wyboru: latte, cappuccino, czarna itp.) – 50 zł
  • trzecia i kolejna godzina zabawy – 150/200 zł
  • trzeci animator (dla urodzinek powyżej 15 osób) – 150 zł
  • FOTOŚCIANKA (w tym 20 zdjęć z polaroida) – 100 zł

Skontaktuj się z nami:

Koordynator Urodzin

Agnieszka Jóźwiak

tel. 884 939 880 (proszę o kontakt telefoniczny od wtorku do czwartku, w godz. 15.00 – 20.00)

lub na e-mail:

agnieszka@zwalcznude.pl

 

Prezes Fundacji

Krystyna Radkowska
krystynaradkowska@zwalcznude.pl

Odwiedź nasz klub i zobacz sale!
wtorek-czwartek 10:00 – 20:00

Opłata

Płatność powinna zostać uregulowana  nr konta:

Bank Millenium, Fundacja Zwalcz Nudę
39 1160 2202 0000 0002 5271 7597

Tytuł przelewu: Darowizna Imię i nazwisko

lub w siedzibie Klubu od wtorku do czwartku w godzinach 15.00-20.00

ul. Kickiego 1/u4, Praga- Południe

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z niej oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Zgoda