Wydarzenie Qźnia Biznesu ma charakter pikniku rodzinnego, na którym swoje stoiska wystawienniczo-animacyjne prezentują partnerzy różnych branż: edukacyjnej, kulturalnej, rozrywkowej, sportowej, odzieżowej, finansowej i innych.
Mniejsze podmioty, firmy o zasięgu lokalnym oraz marki, którym zależy na szerokich działaniach reklamowych i promocji wśród uczestników wydarzenia, zapraszamy do zostania wystawcą pikniku.
Wystawca pikniku
1) Promocja na stronie www.zwalcznude.pl:
- pełny opis i wyeksponowanie logotypu partnera w harmonogramie pikniku
- pozycjonowanie na stronie pikniku
2) Piknik:
- stoisko na pikniku 9 mkw. w namiocie 3×3
- podłączenie do prądu
- stół i 4 krzesła
- możliwość dystrybucji materiałów promocyjnych, sampling, hostessy,
- możliwość prowadzenia sprzedaży
- zaznaczenie stoiska na mapie pikniku logotypem Wystawcy
3) Kampania promująca Qźnię Biznesu:
- możliwość wzięcia udziału w wybranych działaniach promujących projekt – za dopłatą
- wysyłka mailingu do bazy 25 000 osób z opisem animacji piknikowej i ekspozycją nazwy partnera
4) Inne:
- publikacja posta na Facebooku z informacją o animacji piknikowej partnera
- możliwość wysyłki mailingu do 25 000 osób z treścią partnera – po pikniku
- możliwość publikacji posta na Facebooku z wybraną treścią partnera – do 2 miesięcy po pikniku
- inne do ustalenia indywidualnie
WARTOŚĆ udziału w projekcie (kwota netto):
- 1 000 PLN netto
- Dopłata 300 PLN za powiększenie stoiska pod namiotem o dodatkowe 9m2; dopłata 100 PLN za powiększenie stoiska o dodatkowe 15 metrów stoiska (bez namiotu).
- Istnieje możliwość włączenia do pakietu niestandardowych rozwiązań i akcji promocyjnych zaproponowanych przez Wystawcę lub przygotowanych na jego życzenie przez Fundację Zwalcz Nudę.
KONTAKT:
Krystyna Radkowska – prezes Fundacji Zwalcz Nudę
tel. 501 104 087