Gry Miejskie
Zwalcz Nudę to lider na rynku gier miejskich. Nasze wydarzenia to połączenie elementów edukacji, sportu, kultury, ale także rozrywki i dobrej zabawy. Współpracujemy z instytucjami kultury, urzędami, podmiotami prywatnymi, czy instytucjami.
Gra miejska to świetna alternatywa na akcję edukacyjną, zdobycie nowych klientów, prezentację produktu, czy realizację innych projektów. Gra przygotowana przez Zwalcz Nudę, to świetna zabawa, która przenosi uczestników do świata przygody. Każdy nasz scenariusz jest projektem autorskim, kompletnym.
Standardowa gra składa się ze startu, mety i 6 punktów gry. Na każdym z nich obecny jest nasz animator, który koordynuje zadaniem. Za jego wykonanie zdobywa się punkty na specjalnie przygotowanej legitymacji. Drużyny, które zdobędą najwięcej punktów, wygrywają! W zależności od gry, drużyny mogą też zdobyć punkty dodatkowe, np. za przebranie nawiązujące do tematu wydarzenia.
PROMOCJA
Firmom, które wprowadzają na rynek nowy produkt, obchodzą rocznicę lub po prostu szukają ciekawej formy przygotowania dobrze nagłośnionego eventu – proponujemy grę, jako wydarzenie otwarte.
Gry miejskie Zwalcz Nudę to świetnie przygotowane przedstawienia, w których aktorami są uczestnicy. Wrzucamy ich w świat fabuły, stają się członkami mafii, żołnierzami, superbohaterami czy dziećmi w świecie fantazji.
Każda nasza gra jest inna, przygotowana z dbałością o szczegóły, a uczestnicy nie muszą jechać do Disneylandu, żeby na chwilę zapomnieć o codzienności.
Zwalcz Nudę na co dzień współpracuje z największymi mediami w Polsce, z mediami lokalnymi, z mediami tematycznymi. Każda nagłaśniana przez nas gra cieszy się powodzeniem zarówno wśród uczestników (komplet gwarantowany) jak i wśród dziennikarzy, którzy chętnie piszą o kolejnych pomysłach szalonej grupy Zwalcz Nudę – jaki tym razem los zgotują uczestnikom zabawy?
INTEGRACJA
Firmom, którym zależy na nietypowym wydarzeniu proponujemy gry integracyjne.
Proponujemy zorganizowanie cieszących się coraz większą popularnością gier miejskich w formie gry terenowej, rozgrywanej wokół określonej fabuły na terenie atrakcyjnych miejsc.
Gra miejska to forma rozrywki, która łączy w sobie elementy przygody, edukacji, zwiedzania i ruchu.
Możemy przygotować grę miejską na każdy temat – przygotowywaliśmy już gry miejskie m.in. dot. tematów historycznych (PRL-u, Powstania Warszawskiego), edukacyjnych (przedsiębiorczości, barier komunikacyjnych, wielokulturowości), filmowych (Moda na Sukces, Ojciec Chrzestny) oraz wiele innych.
Scenariusz każdej gry jest pisany na zamówienie, więc możemy wpleść w niego misję i branżę firmy.
W trakcie gry uczestnicy podzieleni na zespoły wykonują zadania, podejmują wyzwania, muszą wspólnie planować strategię i działać zgodnie lub pod okiem lidera.
W grę możemy wpleść posiłek w restauracji wpisanej w scenariusz i klimat gry, czy zakończyć ją ogniskiem.
Dla Samorządów, urzędów, instytucji – gry związane z wydarzeniami, rocznicami czy nowymi akcjami społecznymi
Gra miejska to nowoczesna forma podkreślenia w społecznej świadomości ważnych wydarzeń – współczesnych i historycznych, obchodów świąt i rocznic, nowych projektów, programów. Gra może więc w ciekawy sposób zaprezentować nową kampanię społeczną, zrobić wprowadzenie do wielkich projektów lub je z przytupem zakończyć.
To także możliwość promowania inicjatyw i programów, aby ich odbiór był łatwo i lekko przyswajany przez uczestników.
Gry miejskie to także możliwość aktywnego i zaangażowanego współuczestnictwa mieszkańców oraz zainteresowania tematyką mediów.
Dla Biur Podróży – gry turystyczne
Stolica Polski to historia i współczesność – tajemnicze miejsca, owiane legendą zabytki oraz kultura. Dla grup odwiedzających Warszawę proponujemy gry miejskie w formie interaktywnego zwiedzania najciekawszych miejsc związanych z historią i kulturą miasta, połączonego z fabułą powiązaną z legendami, zabytkami i osobami.
Przykładowy cennik (nie jest to oferta w rozumieniu ustawy)
15 000 złotych netto za przygotowanie gry, w tym:
- autorski scenariusz;
- przygotowanie 6 punktów gry, bez sprzętu i zadań niestandardowych (np. ścianka wspinaczkowa);
- kadra prowadząca zadania – na każdym punkcie jest nasz pracownik – animator, aktor lub instruktor;
- charakteryzacja punktowych – na poziomie podstawowym, wyklucza to szycie strojów dedykowanych czy wypożyczanie ich;
- materiały dla graczy – karta gry, mapy, podpowiedzi, materiały na punkty gry – wszystko co konieczne by gra się odbyła;
- 10 zdjęć po grze wykonanych przez pracownika Zwalcz Nudę, a nie profesjonalnego fotografa;
- pozwolenia i inne konieczne dokumenty, by gra odbyła się zgodnie z prawem;
- gra przygotowana dla grupy do 40 drużyn (jedna drużyna to 2-5 osób)
Dodatkowe koszty:
- 2 500 zł – profesjonalna video relacja z gry,
- 1 000 – 1 500 zł – profesjonalna relacja fotograficzna,
- od 500 zł – za każde dodatkowe 10 drużyn na grze,
- od 1 500 zł – charakteryzacja na poziomie zaawansowanym, w tym profesjonalne makijaże,
- 1 000 – 40 000 – dodatkowe atrakcje ekstremalne, jak quady, eurobungee itp.
- od 5 000 zł przygotowanie pikniku z zabawami integracyjnymi i ogniskiem na koniec zabawy,
- od 90 zł za osobę – catering w restauracji na koniec zabawy,
- 2 000 zł – promocja kanałami Zwalcz Nudę – strony, newsletter i FB ZN,
- od 3 000 zł – kampania promująca grę poza kanałami Zwalcz Nudę, pozyskanie patronów, działania PR i reklamowe, plakaty itp.