Akademia Elfów w Pigułce – ZwalczNudę

Standardowa forma Akademii Elfów Świętego Mikołaja to gra w przestrzeni miejskiej. Dzieci otrzymują na starcie mapę i list z misją od Świętego Mikołaja. Mają za zadanie odwiedzić 6 miejsc, w których czekają na nich rozmaite wyzwania.

Testy i sprawdziany przygotowują dla dzieci elfy, śnieżynki i inni pomocnicy Świętego. Zwycięzcy otrzymują na koniec nagrody! Podczas wydarzenia obecny jest także sam Święty Mikołaj.

W grach miejskich w ramach Akademii Elfów w 2021 roku łącznie wzięło udział 1000 osób. 

Jak dołączyć do Akademii Elfów? Zapraszamy do ufundowania nagród lub ugoszczenia pomocników Mikołaja w swoich placówkach! Podczas realizacji zadań chętnie wykorzystamy Państwa produkty. Możemy także całą grę przygotować na Państwa terenie – dedykowaną klientom, pracownikom, społeczności lokalnej.

Zapraszamy do kontaktu: Oliwia Kujawa, oliwia@zwalcznude.pl 

Proponujemy między innymi:

  • Przygotowanie świątecznego wydarzenia na Państwa terenie/w obiekcie – po naszej stronie komplet działań organizacyjnych.
  • Przygotowanie kampanii promującej wydarzenie.
  • Umieszczenie Państwa logo na wszystkich materiałach promujących wydarzenie (plakaty, strona internetowa, kampania w social mediach itd.), tytuł Partnera wydarzenia.
  • Udział w kampanii promującej poprzez umieszczenie informacji na temat Partnera w informacji prasowej.
  • Inne – ustalane indywidualnie z Partnerem.

Kampania promocyjna

  • Publikacja informacji o wydarzeniu w harmonogramie wydarzeń na stronie www.zwalcznude.pl.
  • Przygotowanie dedykowanego wydarzenia na Facebooku Zwalcz Nudę.
  • Umieszczenie postów na fanpage’ach Zwalcz Nudę, Klub dla Rodzin Zwalcz Nudę, Warszawskie Dni Rodzinne, Narodowy Dzień Sportu oraz na Instagramie Zwalcz Nudę.
  • Przygotowanie informacji prasowej i jej wysyłka do minimum 100 mediów lokalnych, 80 mediów dziecięcych oraz 80 blogów parentingowych, kontakt telefoniczny z dziennikarzami – działania co roku owocują setkami publikacji.
  • Przeprowadzenie płatnych kampanii promocyjnych w mediach społecznościowych. Reklama będzie skierowana m.in. do rodzin z dziećmi mieszkających w Warszawie i okolicach.
  • Wysłanie informacji o grze miejskiej w newsletterze Miasta Dzieci.
  • Promocja wydarzenia na zamkniętych grupach facebookowych (nie więcej niż 50 postów tygodniowo).
  • Umieszczenie informacji o wydarzeniu w Informatorze Kulturalnym Zwalcz Nudę – ok. 25 tys. odbiorców.
  • Pozyskanie miniumim 10 patronów medialnych, do tej pory naszymi patronami byli m.in. Życie Śródmieścia, Nasze Miasto, Waw4free, Dziecko w Warszawie.