
Akademia Elfów w Pigułce
Wszystkie podmioty, które chcą dołączyć do drużyny Świętego Mikołaja, zapraszamy do udziału w projekcie. To nie tylko doskonała zabawa, ale także możliwość zaistnienia marki, produktu, zdobycia nowych klientów, czy realizacji celów i strategii PR.
Standardowa forma Akademii Elfów Świętego Mikołaja to gra w przestrzeni miejskiej. Dzieci otrzymują na starcie mapę i list z misją od Świętego Mikołaja. Mają za zadanie odwiedzić 6 miejsc, w których czekają na nich rozmaite wyzwania.
Testy i sprawdziany przygotowują dla dzieci elfy, śnieżynki i inni pomocnicy Świętego. Zwycięzcy otrzymują na koniec nagrody! Podczas wydarzenia obecny jest także sam Święty Mikołaj.
W grach miejskich w ramach Akademii Elfów w 2021 roku łącznie wzięło udział 1000 osób.
Jak dołączyć do Akademii Elfów? Zapraszamy do ufundowania nagród lub ugoszczenia pomocników Mikołaja w swoich placówkach! Podczas realizacji zadań chętnie wykorzystamy Państwa produkty. Możemy także całą grę przygotować na Państwa terenie – dedykowaną klientom, pracownikom, społeczności lokalnej.
Zapraszamy do kontaktu: Oliwia Kujawa, oliwia@zwalcznude.pl
Proponujemy między innymi:
- Przygotowanie świątecznego wydarzenia na Państwa terenie/w obiekcie – po naszej stronie komplet działań organizacyjnych.
- Przygotowanie kampanii promującej wydarzenie.
- Umieszczenie Państwa logo na wszystkich materiałach promujących wydarzenie (plakaty, strona internetowa, kampania w social mediach itd.), tytuł Partnera wydarzenia.
- Udział w kampanii promującej poprzez umieszczenie informacji na temat Partnera w informacji prasowej.
- Inne – ustalane indywidualnie z Partnerem.
Kampania promocyjna
- Publikacja informacji o wydarzeniu w harmonogramie wydarzeń na stronie www.zwalcznude.pl.
- Przygotowanie dedykowanego wydarzenia na Facebooku Zwalcz Nudę.
- Umieszczenie postów na fanpage’ach Zwalcz Nudę, Klub dla Rodzin Zwalcz Nudę, Warszawskie Dni Rodzinne, Narodowy Dzień Sportu oraz na Instagramie Zwalcz Nudę.
- Przygotowanie informacji prasowej i jej wysyłka do minimum 100 mediów lokalnych, 80 mediów dziecięcych oraz 80 blogów parentingowych, kontakt telefoniczny z dziennikarzami – działania co roku owocują setkami publikacji.
- Przeprowadzenie płatnych kampanii promocyjnych w mediach społecznościowych. Reklama będzie skierowana m.in. do rodzin z dziećmi mieszkających w Warszawie i okolicach.
- Wysłanie informacji o grze miejskiej w newsletterze Miasta Dzieci.
- Promocja wydarzenia na zamkniętych grupach facebookowych (nie więcej niż 50 postów tygodniowo).
- Umieszczenie informacji o wydarzeniu w Informatorze Kulturalnym Zwalcz Nudę – ok. 25 tys. odbiorców.
- Pozyskanie miniumim 10 patronów medialnych, do tej pory naszymi patronami byli m.in. Życie Śródmieścia, Nasze Miasto, Waw4free, Dziecko w Warszawie.