
Współpraca
W ramach Południowo-Praskich Prezentacji współpracujemy z lokalnym biznesem. Sprawdź naszą ofertę dla prasko-południowych firm!
ZOSTAŃ WYSTAWCĄ PIKNIKU
Firmy, dla których lokalny klient jest ważny, zapraszamy do zostania wystawcą pikniku.
To doskonała okazja, by zaprezentować swoją ofertę mieszkańcom Pragi-Południe oraz aby dotrzeć do lokalnej grupy odbiorców i potencjalnych klientów.
Uczestnictwo w pikniku gwarantuje możliwość budowania wizerunku swojej marki, jako odpowiedzialnej społecznie. Biorąc udział w PPP, bierzecie Państwo również udział w rozbudowanej kampanii promocyjnej. Spodziewamy się frekwencji na poziomie 2000 osób. Podczas wydarzenia będziemy przestrzegać wszelkich aktualnych obostrzeń, zasad bezpieczeństwa sanitarnego. Udział w pikniku daje także możliwość nawiązania współpracy z lokalnymi organizacjami pozarządowymi, czy instytucjami publicznymi.
Szczegóły współpracy w prezentacji
Współpraca – WYSTAWCA
forma dedykowana małym lokalnym firmom
- pełny opis i wyeksponowanie logotypu wystawcy w harmonogramie pikniku
- stoisko na pikniku 9 mkw. bez namiotu (wynajęcie namiotu możliwe odpłatnie) – koszt 400 zł
- podłączenie do prądu (max. 0,2 kW)
- możliwość dystrybucji ulotek i materiałów promocyjnych
- możliwość prowadzenia sprzedaży
- informacja o animacji piknikowej wystawcy w jednej z informacji prasowych wysyłanych do bazy 200 mediów
- pełny opis animacji piknikowej wystawcy oraz ekspozycja nazwy w dedykowanej zakładce o wydarzeniu na stronie www.zwalcznude.pl;
- publikacja posta na Facebooku oraz Instagramie z informacją o animacji piknikowej partnera
koszt do 15 kwietnia: 300 zł netto
koszt po 15 kwietnia: 500 zł netto
Wszystkie pozyskane środki zostaną przeznaczone na rozwój wydarzenia i lokalnych NGO
Współpraca – PARTNER
forma dedykowana dużym firmom
- wszystkie świadczenia w pakiecie “Wystawca”, a także:
- powierzchnia na pikniku w namiocie 3×6 z możliwością rozszerzenia powierzchni
poza namiotem o 30 mkw. - możliwość przygotowania konkursu dedykowanego partnerowi w trakcie lub po pikniku
- wyróżnienie logotypem stoiska partnera na planie stoisk
- logo na plakatach, bannerach, ulotkach, ekranach LCD w komunikacji miejskiej, zaproszeniach
- wyeksponowanie nazwy partnera i opisu animacji w informacji prasowej wysyłanej do bazy 200 mediów (gwarancja publikacji w mediach patronackich)
- możliwość umieszczenia cytatu partnera w informacji prasowej
- wysyłka mailingu do bazy 25 000 osób subskrybujących newsletter Zwalcz Nudę z opisem animacji piknikowej i nazwy wystawcy
- możliwość wysyłki mailingu do 25 000 osób z treścią partnera – po pikniku
koszt: 3000 zł
Wszystkie pozyskane środki zostaną przeznaczone na rozwój wydarzenia i lokalnych NGO
Projekt współfinansuje Urząd Dzielnicy Praga-Południe Miasta Stołecznego Warszawy