Wydarzenie Qźnia Biznesu ma charakter pikniku rodzinnego, na którym swoje stoiska wystawienniczo-animacyjne prezentują partnerzy różnych branż: edukacyjnej, kulturalnej, rozrywkowej, sportowej, odzieżowej, finansowej i innych.
Duże podmioty, firmy o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym oraz marki, które chcą wziąć udział w rozbudowanej kampanii promocyjnej projektu, a także zaprezentować swoją ofertę konkretnej grupie docelowej, zapraszamy do zostania partnerem VIP wydarzenia.
Partner VIP
1) Promocja na stronie www.zwalcznude.pl
- publikacja artykułu sponsorowanego w sekcji „polecane”
- pozycjonowanie na stronie pikniku – umieszczenie informacji o strefie Partnera na górze strony (przewidujemy 5 takich pakietów, które pojawią się na stronie w kolejności w jakiej zgłoszą się do projektu)
- wyróżniony opis oraz logo w harmonogramie pikniku
2) Piknik „Qźnia Biznesu”
- zorganizowanie strefy partnera VIP wielkości ok. 50 m2, zawierającej powiązane tematycznie i branżowo animacje i inne aktywności, z podłączeniem do prądu, w tym m.in.:
– stanowisko dedykowane Partnerowi o wielkości 25 m2 (materiały brandingowe dostarcza Partner)
– przygotowanie animacji dedykowanych Partnerowi, np. iluzjonista, skręcanie balonów
– przygotowanie strefy sponsora za pomocą innych animacji i stanowisk
- dedykowany koordynator Pakietu Partnera VIP
- możliwość przygotowania konkursu dedykowanego
- wyeksponowanie 5 materiałów brandingowych na terenie pikniku (flagi, balony reklamowe itp.)
- wyróżnienie logotypem Strefy Sponsora na planie pikniku
- prowadzona przez konferansjera PIKNIKU prezentacja Partnera na scenie głównej – czas przewidziany na prezentację to 20 minut (forma dowolna: prezentacja działalności, konkurs, gry i zabawy, etc.)
- przygotowanie fotorelacji ze strefy Partnera VIP
- możliwość dystrybucji materiałów promocyjnych, sampling, hostessy,
- możliwość prowadzenia sprzedaży
- zaznaczenie stoiska na mapie pikniku logotypem Partnera
- 1/5 strony A3 na reklamę Partnera na rewersie planu stoisk
3) Kampania promująca piknik
- umieszczenie logo Partnera VIP wyróżniającej się wielkości ok. 10% “paska logotypowego” na plakatach, bannerach, billboardach, ulotkach i mapach pikniku – aktualne do dnia druku
- umieszczenie logo Partnera VIP wyróżniającej się wielkości w reklamie prasowej, w prasie codziennej i branżowej – w tym gwarantowane 3 publikacje w prasie (logo lub wzmianka/informacja) oraz 10 publikacji w Internecie z opisem stanowiska i animacji Partnera VIP
- przesyłanie informacji prasowych z opisem Strefy Partnera VIP do bazy 200 mediów
- umieszczenie logo Strefy Partnera VIP wyróżniającej się wielkości na zaproszeniach VIP na wydarzenie
- promocja w social mediach – kampania informacyjna na temat Strefy Partnera VIP (również dedykowana promocja płatna)
4) Inne
- wysyłka newslettera z treścią partnera po pikniku do bazy 25 000 osób
- możliwość opublikowania posta w social mediach Zwalcz Nudę przez 6 miesięcy od pikniku
- inne – ustalenia indywidualne
WARTOŚĆ udziału w projekcie (kwota netto):
- 25 000 PLN netto
- Istnieje możliwość włączenia do pakietu niestandardowych rozwiązań i akcji promocyjnych zaproponowanych przez Wystawcę lub przygotowanych na jego życzenie przez Fundację Zwalcz Nudę.
- Za dopłatą możliwość wyłączności branżowej lub opcja tytularna.
KONTAKT:
Krystyna Radkowska – prezes Fundacji Zwalcz Nudę
tel. 501 104 087